Mål

Publicerat: 2012-09-15 Kl: 21:02:51 | I kategori:

Tänkte snacka lite om mål osv.

Jag är den personen som alltid har många mål. Inte krav på mig själv utan mål. Mitt mål till 2013 är att starta 90-1m på Aramis och Tiffy. Båda har tekniken och viljan jag med men jag tar det succesivt. Börjar nu med förhoppningsvis en 80 på Tiffy och en 60 på aramis. Mirre har ju ingen riktig tävlingsrutin än men han kan verkligen och jag tror verkligen på hans kapacitet. Sättet han suger mot hindret och viker in frambenen under sig och skjuter ifrån med bakbenen är värsta 'wow'-effekten ;) Han tvekar ALDRIG ALDRIG ALDRIG! Han bara kör på - vattenmatta,räcke,plank eller mur - det spelar ingen roll. 30 som 1m han tar det som om han aldrig gjort nåt annat. 6 bast och ha den skallen. Drömponnyn alla vill ha <3

Jag tror helt seriöst att Mirre aldrig skulle ha några som helst problem att klippa en bana på 1.10-1.20. Det är LA - MSVB. Hoppas att NI hör "Ella & Munsboro Aramis, varsegod och rid" på tävlingsbanorna snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback