Dagens me

Publicerat: 2012-09-12 Kl: 08:06:17 | I kategori:

Tröja: SVRF Collection hoodie: go for gold
Skor: Palladium byxa: Chloe Gina
Keps: Valentino Rossi Le Portugale ❤

Träningen igår var sjukt lyckad. Aramis skötte sig jättebra han är ju rätt pigg och blir nästan het när man hoppar så linje var bra träning för honom. Ibland så får man liksom ta tag i han liksom 'hallå?!' kan inte påstå att han lyssna på mig så bra i början men då tog jag verkligen tag i han och sa till han. Första gången jag tog tag i han på riktigt så blev han riktigt taggad och jag tog tag igen och han bara drog i genom hindret,drulle, men det liksom var en väckarklocka att han skulle skärpa sig så efter det gick allt jättebra och hade jättefint flyt alla gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback