Woop

Publicerat: 2012-10-03 Kl: 08:14:44 | I kategori:

Halloj

Idag slutar jag sent så in i he**ete -.-
Aja det är iaf en dag närmare My b-day!

Skolfoto idag, kör lite classy missäy linne jeans plattar hår inte nån värsta satsoutfit utan vad ja oftast typ klär mig i i skolan. Ska se till att ni får en videoblogg idag eftersom ja har lite önskemål på fler sånna! :))

Annars rullar allt på riktigt bra, bästa klassen man har, ingen snackar om nån alla kan va med alla, inge konflikter 24/7 precis vad jag ville komma ifrån. För även om jag seriöst skiter i vad folk säger om eller till mig så tar det massa energi att tjata och tjafsa hela tiden, okey visst, drama är en del av åldern men det finns en gräns mellan drama och mobbning. Oftast vill dessa drama-queens ha uppmärksamhet och bli populära. Men va fan är det värt att såra någon och få med sina "vänner" i något som dom inte alls behövt vara med å rota i? Allt för uppmärksamheten. Visst dom vinner, men på fel sätt. FULT SPEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback