Heyy

Publicerat: 2012-10-07 Kl: 22:12:05 | I kategori:

Dagen har vart heeeelt crazy!
Kom till stallet och hängde med lil' sis Tilde Hanna och Tilda.

Sen försvann alla förutom Hanna å Tilda men Elise kom och vi hade jättekul i mat rummet.
Sen kom vi in på ett väldigt väldigt känsligt ämne och alla blev tysta. Vi pratade om hästar som inte längre finns.

Efter ett tag kunde inte jag eller Tilda hålla oss och vi började små snyfta ingen big deal. Jag KLARAR ABSOLUT INTE AV att se andra gråta utan att börja gråta själv så jag satte mig bredvid Tilda och vi tröstade varandra ;P.

Men ämnet bytte vi inte utan vi fortsatte. Calippo försvann ju i somras och han betydde massa för Hanna & Tilda. Elise & Jag vet ju hur det är att förlora en ponny , Jag förlorade ju Tornado och hon Marcato. Vi berättade om varann alla minnen och vi lyssnade på en låt som för mig består av massa känslor. Har tappat räkningen nu hur många ggr jag gråtit till den. Jag lyssnade på den 24/7 när ja fått beskedet att Torran skulle tas bort. Jag var 11 år och väldigt vilsen och ensam.

Tårarna forsade ner för alla oss 4 tjejers kinder och vi satt och grät i tystnad i en timme. Ja tyckte det var sjukt skönt att få ut allt för jag kommer aldrig komma över Torran, ALDRIG.


Låten heter When I Look At You - Miley Cyrus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback